مزایای مهتابی ال ای دی دوقلو
نوشته شده توسط : هدایت گستر

پیش از آن که به سراغ عوامل موثر بر افزایش قیمت مهتابی ال ای دی دوقلو برویم، می بایست به مزایای آن بپردازیم. مهتابی های ال ای دی دوقلو نسبت به مهتابی های تک قلو از کیفیت و طول عمر بسیار بالا برخوردار هستند چرا که میزان ولتاژ ورودی بجای آن که تنها در یک مدار تک جهته تقسیم شود، در مداری دوبل تقسیم می شود. این امر موجب می شود تا میزان شار نوری کمتری به دیود ها برسد و در نتیجه طول عمر مهتابی های ال ای دی دوقلو افزایش یابد.

نور بیشتر
از مهم ترین مزایای لامپ های مهتابی ال ای دی دوقلو که موجب پر طرفدار شدن آن گشته، نور بیشتر می باشد. همانطور که می دانید، میزان مقاومت دیود های نور دهنده بسیار پایین است و هرچقدر که آن ها بیشتر باشند، تاثیر چشمگیری در افزایش مصرف برق به وجود نخواهد داشت. از این رو، متخصصان کارخانجات تولیدی لامپ های ال ای دی توانستند با تولید مهتابی های ال ای دی دوقلو با قیمتی مناسب و مصرف برقی بسیار پایین، روشنایی بیشتری را برای مصرف کنندگان به ارمغان بیاورند.

مصرف برق مقرون به صرفه
مصرف برق پایین و مقرون به صرف، یکی دیگر از مزایا و عواملی است که موجب افزایش قیمت مهتابی ال ای دی دوقلو گشته است. همانطور که در بخش قبل گفته شد، لامپ های مهتابی ال ای دی دوقلو مجهز به دو مدار دیود نوردهنده می باشند؛ وجود این دو مدار به صورت سری به همراه ترانزیستور و چیپ های الکتریکی، موجب گشته تا مصرف انرژی الکتریکی این وسیله روشنایی به حداقل برسد و میزان نوردهی آن تا 100 لومن افزایش یابد. به همین دلیل، پیشنهاد می شود بجای خرید لامپ های مهتابی تک قلو، مهتابی های ال ای دی دوقلو را تهیه کنید.





:: برچسب‌ها: قیمت مهتابی ال ای دی ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: